Užít si maximální luxus na dovolené může jen málokdo z nás. Takových klientů jsou zatím pouze stovky, ovšem každoročně přibudou desítky procent nových.
Mluvčí skupiny Fischer uvedl, že nejvíce je znát nárůst luxusního cestování. Náročná klientela má dle jeho slov stabilní kupní sílu a cestování patří k aktivitě, kterou si dopřává pravidelně. A právě cestovní kancelář Fischer založila před dvěma lety značku Privileq, jejíž služby využilo přes dvě stě bohatých lidí. Pro příklad – prodloužený víkend v Itálii pořídíte za sto tisíc korun.
Existuje i cestovní kancelář, která se zaměřuje výhradně na milionáře. Exclusive Tours využívá poptávky po luxusním cestování. Nárůst tržeb byl za rok 2013 o téměř 50 procent. Téměř polovina zájezdů se prodala za více než 250 tisíc korun, každý dvacátý zákazník utratil více než milion korun a každý pětadvacátý si objednal soukromý tryskáč.
Mezi nejoblíbenější destinace patří ostrovy v Indickém oceánu a necelá třetina klientů dává přednost Evropě, jako je Řecko nebo Francie. Oblíbené jsou i Maledivy, Seychely, luxusní safari Iodge v Tanzanii nebo Bostwaně.