Uvažujete pro své zaměstnance o firemním vzdělávání?

Dnešní trh s nízkou nezaměstnaností vybízí zaměstnavatele, aby svým zaměstnancům nabídli vedle mzdy také něco navíc. Benefity mohou mít mnoho podob a samozřejmě je jen na vás, pro jaké se rozhodnete.

Dnes bychom vám však rádi představili jeden z benefitů, který je obohacující jak pro vaše zaměstnance, tak pro vaši firmu.

Řeč je o firemní jazykové výuce. Jazyky představují v dnešní době ceněnou komoditu. Jazyková výuka pro vaše zaměstnance proto zvyšuje hodnotu i vaší firmě. Proč by se vaše firma měla učit jazyky? Jak to funguje a jak podpořit motivaci zaměstnanců? O tom se dočtete v dnešním článku, tak čtěte dále!

Proč se vyplatí investovat do jazykového vzdělávání zaměstnanců

Možná si říkáte, že jazyková výuka se vyplatí pouze ve velkých, mezinárodních korporacích. Ale není tomu tak, už v menších firmách se stává jazyková výuka častým benefitem, protože zaměstnanci navštěvující firemní jazykové kurzy jsou dobrou investicí, která se vám rychle vrátí.

Proč? Oborově kvalifikovaní zaměstnanci, kvalitní produkty či skvělý marketing nemusí stačit, když se nedokážete prodat i za hranicemi. Naučit se jazyk obchodního partnera může být klíčové pro další obchodní vývoj – ať už jde o angličtinu, němčinu nebo třeba čínštinu. Jazykově vybavení zaměstnanci vám také budují firemní image vůči potenciálním klientům.

Čtěte také:   Slovníček psí řeči - jak porozumět psům

Možná si říkáte, že v internetové době stačí používat překladače a není potřeba firemního vzdělávání. Při budování bližšího vztahu a důvěry se bez základní znalosti jazyka neobejdete. Náskok mají navíc ty firmy, které mluví i jiným jazykem, než je angličtina, která je momentálně brána jako standart.

Jak funguje firemní jazykové vzdělávání

Dobrá jazyková škola poskytující firemní jazykové kurzy se pozná podle toho, že má kurzy jasně zorganizované a komplexně pojaté. Samozřejmostí by měla být úvodní schůzka a testování úrovní Vašich zaměstnanců a také jejich zájem o zpětnou vazbu jak se strany studenta, tak se strany lektora.

Individuální přístup ke studentům je ve firemních kurzech důležitý. Jejich sebereflexe a aktivní zapojení do vzdělávacího procesu je klíčem k úspěšné jazykové výuce a předchází ztrátě motivace.

Nebojte se online výuky

Téma online výuky si zaslouží samostatný článek, ale zde aspoň krátce. Ve firmách jsou online kurzy momentálně velmi oblíbenou alternativou ke klasické prezenční výuce. Výhodou je, že se můžete učit kdekoliv a nejste vázaní na pronájem prostor nebo lokaci lektora. Určitě nezaváháte, když si online výuku pro své zaměstnance vyzkoušíte.

Čtěte také:   Rozdíl mezi neoprenem a sucháčem

Jazyková výuka může pro vaši firmu znamenat velké plus do byznysu, ale i ke spokojenosti vašich zaměstnanců. Pokud vás zajímá více a chcete se dozvědět více, napište nebo zavolejte do Jazykové školy PELICAN, rádi vám poskytneme veškeré informace.

Comments are closed.